7 redenen om voor LogicTrade te kiezen

Wij kunnen talloze redenen noemen om te kiezen voor LogicTrade. Graag delen wij de zeven redenen die onze klanten noemen als belangrijke redenen om met de software van LogicTrade te gaan werken.

  1. Geen dubbel werk
    Wanneer er gewerkt wordt met LogicTrade is alles (contactgegevens, artikeldata, voorraadbeheer, orderadministratie e.d.) geregeld vanuit één databron. Wij noemen dit de centrale databron. Dat betekent eenvoudig: u kunt op één plek gegevens verwerken (aanmaken, wijzigen, verwijderen) en dit wordt binnen de hele organisatie doorgevoerd. Iedereen is dan dus op de hoogte. De gegevens zijn hierdoor altijd up-to-date.U kunt eenvoudig met één druk op de knop van offerte een order maken, bestellen, leveren en factureren.

  2. Goede interactie met de klant
    Offerteaanvragen, inkooporders, ontvangst en facturering, alles wordt via LogicTrade beheert. Bij het eerste contact met de klant kan er via de e-mail een offerte aan hen worden gestuurd. Dit e-mailadres zal ook in het verdere proces gebruikt worden om de klant op de hoogte te stellen van belangrijke stappen in het proces. Daarnaast hoeft de klant niet af te wachten tot zij bericht ontvangen, u stelt hen eenvoudig op de hoogte van de status. Deze status zoekt u niet zelf op, maar via het dashboard van LogicTrade wordt u vroegtijdig op de hoogte gesteld. Deze informatie deelt u eenvoudig met de klant, dit pro-actief handelen wordt door klanten altijd gewaardeerd. 
    Sven Andriessen - Logictrade
    Ondernemers zijn altijd verrast over de mogelijkheden van onze software en de tijdsbesparing welke dit dagelijks oplevert.
    Sven Andriessen


  3. Automatisering voorraden
    LogicTrade geeft niet alleen inzicht in voorraad, maar regelt ook uw voorraad. U kunt per artikel de minimale en maximale voorraad aangeven. Daarnaast kunt u aangeven dat deze voorraad rekening moet houden met reserveringen (ook wel commissie-voorraden genoemd). LogicTrade is zeer geschikt voor duidelijke inzicht hierin. Als LogicTrade bestelt zal er dus rekening gehouden worden met de reserveringen. Bij bestellingen wordt het totaal aan reserveringen en grijpvooraad besteld.

  4. Bereikbaarheid support LogicTrade
    LogicTrade is eenvoudig te bereiken vanuit de software. Door in LogicTrade een aanvraag in te dienen kan het team van LogicTrade snel voor u schakelen. U stelt uw vraag en kunt online de status van uw aanvraag volgen. Ook kunt u in de aanvraag contact hebben met de supportafdeling. Deze directe manier zorgt voor een snelle en volledige afhandeling bij vragen of kwesties. LogicTrade beschikt over een grote kennisbank vol handleidingen en instructievideo’s. Op veel vragen kunt u ook daar antwoorden vinden.
    450a1937--sq7s.jpg
    fotoshoot-sept21-low-4.jpg
    450a1885.jpg

  5. Actuele informatie over producten 
    LogicTrade staat online in contact met leveranciers. Hierdoor worden producten steeds geüpdatet. U heeft dus altijd actuele productinformatie beschikbaar. Wanneer u bestelt bij de leverancier, kunt u eenvoudig de bevestiging hiervan de software van LogicTrade inslepen. Het dashboard zal hierop signaleren dat de order compleet is.

  6. Overal en voor iedere gebruiker beschikbaar
    Verkoop gebeurd niet alleen fysiek in de winkel. Zowel op locatie, als thuis worden adviezen gemaakt. U kunt overal inloggen in LogicTrade en dat maakt dat u altijd verder kunt werken en actuele gegevens kunt tonen of oproepen.
    lt-aug-16.jpg
    pexels-vojtech-okenka-392018.jpg
    lt-boer-24.jpg

  7. Inzicht
    Dankzij de dashboard van LogicTrade heeft u direct inzicht. De dashboards zijn geheel naar wens in te richten. U kiest bijvoorbeeld voor een dashboard met inzicht in omzet per verkoper, omzet per productgroep, uit te leveren orders of nog aan te betalen orders. U hoeft geen lijsten te printen, maar wordt proactief op de hoogte gesteld.

Uw doel is tevreden klanten. De software van LogicTrade helpt u daar graag bij. Door te automatiseren en inzicht te bieden helpen wij u graag bij uw workflow-management.

Benieuwd wat LogicTrade voor u kan betekenen, neem contact met ons op via e-mail info@logictrade.nl, of vraag een proefperiode aan via onze website www.logictrade.nl/probeer-nu.


Terug
LogicTrade
Bezoek: Weth. Buitenhuisstraat 2B
7951 SM Staphorst
Nederland
Bel: 088 - 240 01 80
Mail: info@logictrade.nl
Volg ons:
  • Enorme tijdswinst
  • Minimale foutmarge
  • 100% papierloos
  • Hogere verkoopomzet
download teamviewer facebook linkedin twitter