Al uw servicemeldingen in één overzicht in de servicemodule

Het kan iedere ondernemer gebeuren, een levering van producten verloopt niet zoals gepland. Een bank waarvan het stiksel loslaat, een gordijn wat net te kort blijkt te zijn of een beschadiging op het product. Allemaal voorbeelden waarbij het belangrijk is dat u als ondernemer de juiste oplossing biedt.

Klantenbinding

U wilt een tevreden klant, want een tevreden klant is een terugkerende klant én een ambassadeur van uw bedrijf. Wanneer u als ondernemer de communicatie bij een defect op orde hebt, werkt u aan een vertrouwensband met uw klant. De klant ziet dat u bezig bent met zijn probleem en zal daar dan ook begrip voor tonen. Daarom hebben wij in LogicTrade de Servicemodule geheel vernieuwd. Om nog beter aan te sluiten bij de wensen van nu.

Service is maatwerk

Iedere serviceverlening heeft een eigen werkwijze. Een verkeerd gestikt gordijn door de leverancier, een beschadigde fauteuil veroorzaakt door de bezorger, een tafel bestelt met de verkeerde poten door de verkoper. Drie voorbeelden van problemen, waarbij slecht één overeenkomst is: een klant die niet blij is. Omdat iedere servicemelding uniek is, zijn ook de betrokkenen per melding andere personen/bedrijven. Dit vraagt om maatwerk. U wilt ondanks de vele betrokken personen en/of bedrijven wel in één overzicht kunnen zien wat de status is van alle servicemeldingen. Hoeveel betrokkenen er ook zijn, u bent altijd het eerste aanspreekpunt!

illustratie-service-01.png

Verschillende flows in de servicemodule

Het start allemaal met het aanmaken van een servicemelding. Hiermee legt u een compleet dossier aan en van daaruit kunt u de juiste communicatie voeren naar uw klant, leverancier, of intern naar uw collega’s. In LogicTrade noemen we dit de verschillende routines. Het belangrijkste is dat deze module u werk uit handen neemt en u attendeert op afspraken die zijn gemaakt en waar u op terug moet komen. Het spreekwoord luidt niet voor niets: vertrouwen komt te voet en gaat te paard. U wilt een klant in afwachting niet vergeten.

Wie gaat dat betalen

Een goede service verlenen is één. Wie dat gaat betalen is twee… Over de gemaakte kosten worden natuurlijk afspraken gemaakt. Deze afspraken kunt u ook eenvoudig verwerken in de servicemodule. Bij iedere servicemelding is het mogelijk om een factuur aan te maken (voor klant of leverancier) of een omruilings- of reparatiebon met daarin de financiële afspraken vermeldt. Het gemak van het alles-in-één systeem LogicTrade wordt ook hier erg zichtbaar. Geen extra handelingen!

Beschikbaarheid

De servicemodule is beschikbaar voor alle klanten van LogicTrade vanaf het Horizon Medium pakket. Bent u Horizon Light of Small klant, maar heeft u wel interesse in de servicemodule, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Terug
LogicTrade
Bezoek: Weth. Buitenhuisstraat 2B
7951 SM Staphorst
Nederland
Bel: 088 - 240 01 00
Mail: info@logictrade.nl
Volg ons:
  • Enorme tijdswinst
  • Minimale foutmarge
  • 100% papierloos
  • Hogere verkoopomzet
download teamviewer facebook linkedin twitter