Winkelautomatisering: waar begin ik?!

Als retailer of winkeleigenaar is het misschien een stap om te gaan automatiseren. Maar automatiseren biedt u ook veel voordelen, denk aan efficiënter werken en altijd en direct overzicht van alle gegevens. 

Waarom beginnen met winkelautomatisering?

Veel winkels werken op een manier die (vaak) goed gaat en iedere medewerker kent de stappen die ze moeten doen. Het ene proces via een softwaresysteem, een Excelbestand of handgeschreven bonnen die in een map worden bewaard. Maar is dit wel een efficiënte manier van werken? Anno 2022 zijn er digitaal zoveel mogelijkheden waar u het zichzelf veel makkelijker mee kunt maken. Het automatiseren van al uw processen is dus de oplossing!

Winkelautomatisering die bij u past.

U kent uw bedrijf en uw bedrijfswensen, dus de software moet bij u passen. Sinds 2007 zijn we gespecialiseerd in het maken van softwareoplossingen voor de woonbranche.  Wij kennen de woonbranche dus heel goed. Alle wensen en ideeën die leven bij onze (500+) klanten zetten we om in concrete actiepunten. Zo wordt software een systeem dat altijd naadloos aansluit op de werkzaamheden die alleen de woonbranche kent. Het maken van een afspraak is dus een logische stap om te weten of de software bij u past.  
 

Wat zijn de voordelen om uw winkel te automatiseren?

Wanneer alle bedrijfsprocessen samenkomen in één systeem levert dat heel veel voordelen op. De meest belangrijke voordelen op een rij:

  • Overzicht
    Wanneer alle bedrijfsprocessen in één systeem samenkomen, levert dit ontzettend veel data op. Deze data wordt door de software verwerkt tot duidelijke informatie. In LogicTrade kunt u de data die voor u belangrijk is zichtbaar maken op uw persoonlijke dashboard.
  • Tijdswinst
    Als alle informatie in één systeem samenkomt, kunnen zaken ook automatisch worden geregeld. Workflows kunnen elkaar automatisch opvolgen en gegevens kunnen automatisch worden overgenomen.
  • Minimale foutmarge
    In het verlengde van het vorige voordeel is dit voordeel. Want wanneer gegevens maar één keer in het systeem worden gezet, kunnen er geen (typ)fouten ontstaan. Alle gegevens worden steeds automatisch overgenomen.
  • 100% papierloos
    Alle processen zijn zo ingeregeld, dat u geen papier meer nodig heeft. De klant houdt u op de hoogte per mail of via het klantportaal. Bestellingen worden volledig digitaal verwerkt.
  • Klantgericht
    Minder tijd bezig met administratie en meer inzicht in alle gegevens. Dit levert u tijd op die u kunt besteden aan sales

lt-boer-53.jpg
lt-boer-38.jpg
lt-boer-51.jpg

Wanneer is het automatiseren van uw woonwinkel geslaagd.

Winkelautomatisering biedt op alle fronten een uitkomst. Vanuit onze jarenlange ervaring in de branche weten wij dat het werken met geautomatiseerde systemen heel veel zorgen wegneemt. De stap om daadwerkelijk voor winkelautomatisering te kiezen kan een hele grote zijn. We onderschatten ook zeker de impact daarvan niet. Als LogicTrade streven wij naar een goede samenwerking. Wij brengen vooraf onze kennis over zo’n ‘operatie’ aan u over en adviseren u over de te nemen besluiten. U staat er niet allen voor, we doen dit samen.

Pas als uw medewerker ervaart dat er efficiënter gewerkt kan worden door het gebruik van LogicTrade, is het project winkelautomatisering voor ons geslaagd!

Sparren?

Wilt u eens met ons sparren over de mogelijkheden om te beginnen met automatiseren? Neem dan contact met ons op per mail info@logictrade.nl of bel 088 -240 100.

Terug
LogicTrade
Bezoek: Weth. Buitenhuisstraat 2B
7951 SM Staphorst
Nederland
Bel: 088 - 240 01 80
Mail: info@logictrade.nl
Volg ons:
  • Enorme tijdswinst
  • Minimale foutmarge
  • 100% papierloos
  • Hogere verkoopomzet
download teamviewer facebook linkedin twitter