
LT SalesAssist
Maak een order aan met de digitale catalogus
Het gebruik van LT Horizon levert u maximaal rendement. Uw bedrijfsprocessen worden vanuit één
databron aangestuurd. Dat biedt overzicht voor alle afdelingen. Samenwerken om uw klanten
topservice te verlenen was nog nooit zo eenvoudig.
Hieronder 6 voordelen op rij.
Alle administratieve taken kunt u verwerken in de software.
Iedere dag wordt er door een bekwaam team gewerkt om onze software up-to-date te houden.
U maakt samen met de klant de order aan, deze gegevens worden in het hele proces gebruikt.
Het dashboard van LogicTrade geeft u een duidelijk overzicht van uw bedrijfsprocessen en omzetcijfers.
Door alle geautomatiseerde processen worden veel handelingen u letterlijk uit handen genomen.
Helpdesk, kenniscentrum en instructievideo's.
LT Horizon bestaat uit verschillende modules en tools. Voor ieder proces in uw winkel zoeken
wij de optimale invulling.
Hieronder ziet u welke oplossingen wij bieden voor de verschillende acties in uw gehele proces.
Van verkoop en logistiek tot het afhandelen van serviceverzoeken. Kijk bij de pakketten voor alle
functionaliteiten die LT Horizon biedt.
Maak een order aan met de digitale catalogus
Artikeldata online en de weborders in LT Horizon
(Aan)betalingen direct verwerkt met de kassa
Op het klantenportaal volgt uw klant de order
Eenvoudig alle logistieke processen verwerken en inventariseren
Plan de order in bij een stoffeerder of bezorger
Alle administratie bij het bezorgen geregeld in één app
Koppeling met uw financiële software
LogicTrade | |
---|---|
Bezoek: | Weth. Buitenhuisstraat 2B 7951 SM Staphorst Nederland |
Bel: | 088 - 240 01 00 |
Mail: | info@logictrade.nl |
Volg ons: |