
LT SalesAssist
Maak een order aan met de digitale catalogus
Omnichannel betekent dat de klant op alle kanalen een zelfde goede koopervaring heeft. Dat betekent fysiek in de winkel en online op de website. LogicTrade faciliteert dit op verschillende manieren. Dit start met één centrale artikeldatabase in LogicTrade. Waar de klant de informatie ook vandaan haalt - uit de folder, prijskaarten of op de webshop – overal staat dezelfde artikelinformatie vermeld.
De klantervaring kan uitgebreid worden. Denk aan het toevoegen van QR-codes op de prijskaarten. De klant kan meteen zien in welke uitvoeringen een product nog meer verkrijgbaar is. Die uitvoeringen zijn ook online zichtbaar. Uiteraard met de flexibiliteit om de kenmerken van ieder kanaal optimaal te benutten.
Door de omnichannelstrategie in LogicTrade heeft u artikeldata op één centraal punt, maar ook de voorraad wordt beheerd. Daarnaast worden uw verkooporders in één overzicht weergegeven, van welk kanaal ze ook afkomen.
Voordelen:
Maak een order aan met de digitale catalogus
(Aan)betalingen direct verwerkt met de kassa
Op het klantenportaal volgt uw klant de order
Eenvoudig alle logistieke processen verwerken en inventariseren
Plan de order in bij een stoffeerder of bezorger
Alle administratie bij het bezorgen geregeld in één app
Koppeling met uw financiële software
LogicTrade | |
---|---|
Bezoek: | Weth. Buitenhuisstraat 2B 7951 SM Staphorst Nederland |
Bel: | 088 - 240 01 00 |
Mail: | info@logictrade.nl |
Volg ons: |