LT Omnichannel

Omnichannel betekent dat de klant op alle kanalen een zelfde goede koopervaring heeft. Dat betekent fysiek in de winkel en online op de website. LogicTrade faciliteert dit op verschillende manieren. Dit start met één centrale artikeldatabase in LogicTrade. Waar de klant de informatie ook vandaan haalt - uit de folder, prijskaarten of op de webshop – overal staat dezelfde artikelinformatie vermeld.

De klantervaring kan uitgebreid worden. Denk aan het toevoegen van QR-codes op de prijskaarten. De klant kan meteen zien in welke uitvoeringen een product nog meer verkrijgbaar is. Die uitvoeringen zijn ook online zichtbaar. Uiteraard met de flexibiliteit om de kenmerken van ieder kanaal optimaal te benutten.

Door de omnichannelstrategie in LogicTrade heeft u artikeldata op één centraal punt, maar ook de voorraad wordt beheerd. Daarnaast worden uw verkooporders in één overzicht weergegeven, van welk kanaal ze ook afkomen.

Voordelen:

  • Klantbeleving op alle kanalen hetzelfde
  • Voorraad centraal te beheren
  • Verkooporders van alle kanalen in één overzicht
LT Omnichannel LT Omnichannel

LT SalesAssist

Maak een order aan met de digitale catalogus

Lees meer »

LT POS

(Aan)betalingen direct verwerkt met de kassa

Lees meer »

LT CustomerAssist

Op het klantenportaal volgt uw klant de order

Lees meer »

LT StoreAssist

Eenvoudig alle logistieke processen verwerken en inventariseren

Lees meer »

LT Planning

Plan de order in bij een stoffeerder of bezorger

Lees meer »

LT DeliveryAssist

Alle administratie bij het bezorgen geregeld in één app

Lees meer »

LT FinanceConnect

Koppeling met uw financiële software

Lees meer »
LogicTrade
Bezoek: Weth. Buitenhuisstraat 2B
7951 SM Staphorst
Nederland
Bel: 088 - 240 01 00
Mail: info@logictrade.nl
Volg ons:
  • Enorme tijdswinst
  • Minimale foutmarge
  • 100% papierloos
  • Hogere verkoopomzet
download teamviewer facebook linkedin twitter