Mail naar @knpmail.nl komt niet aan
Regels met betrekking tot spam worden steeds verder aangescherpt.
Vanuit LogicTrade mailt u naar uw klanten of leveranciers. Wanneer zij een e-mailadres van KPN hebben, bijvoorbeeld een e-mailadres dat eindigt op @knpmail.nl of @telfort.nl, dan kan het zijn dat uw mails niet aankomen.
Dit heeft te maken met instellingen aan KPN zijde. Wanneer u mailt vanuit een willekeurig softwarepakket, waaronder LogicTrade, dan loopt u tegen dit probleem aan. Mailt u vanuit uw eigen mail, dan zal het wel goed gaan.
Dit heeft te maken met een verscherping van de regels met betrekking tot mailen om spam tegen te gaan.
Wanneer een mail van u niet afgeleverd wordt, dan ontvangt u in uw mail een foutmelding. Om de mail alsnog bezorgd te krijgen, moet u het document dat u vanuit LogicTrade wilde verzenden, opslaan op uw eigen computer. Daarna voegt u dit bij uw mail om het document rechtstreeks vanuit uw mail te versturen in plaats van vanuit LogicTrade.