Customer Support Engineer
32-40 uur per week
Wij zoeken versterking binnen ons Customer Team. Heb jij een technische IT achtergrond? Ben jij servicegericht en geeft het jou energie om onze klanten blij te maken met jouw oplossing? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen
Het Customer Team bestaat uit acht personen en heeft als hoofddoel het bieden van een optimale klantbeleving. Vanuit een start als Customer Service Medewerker zijn hiernaast diverse rollen om in door te groeien. Denk aan trainer, implementatie van nieuwe klanten, data specialist en ook technisch support engineer. We zoeken op dit moment iemand met potentie (of al ervaring in) voor deze meer technische rol als Customer Support Engineer.
- Je hoofdtaak is het beantwoorden van zowel functionele, als technische vragen van de klant.
Naast het beantwoorden van deze 1ste en 2de lijns tickets voer jij ook taken uit als:
- Het klaarzetten van klantomgevingen;
- instellen van API’s;
- importeren van artikeldata;
- maken van klantrapportages.
Vanuit deze taken heb je naast klantcontact ook contact met andere stakeholders binnen de woningbranche, zoals leveranciers.
Wat wij vragen
- Mbo(+) werk- en denkniveau (het is een pre wanneer je een ICT en/of software gerelateerde opleiding hebt gevolgd);
- minimaal één jaar relevante werkervaring (bijv. support, customer service, ICT servicedesk, customer success);
- goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je vindt het leuk om een band op te bouwen met de klant en voor hen vraagbaak te zijn;
- zowel mondeling als schriftelijk beheers je de Nederlandse taal goed;
- woonachtig binnen een straal van 45 minuten reistijd vanaf Staphorst;
- 40 uur per week beschikbaar. Een 32 of 36-urige werkweek is ook zeker bespreekbaar.
Wat wij jou bieden
Wanneer jij als Customer Support Engineer het LogicTrade Team komt versterken, kom je terecht in een fijn team waar de sfeer en energie uitnodigt om het beste in jezelf naar boven te halen. Naast een goed salaris bieden wij jou:
- Volop trainings- en opleidingsmogelijkheden (persoonlijk opleidingsbudget)
- 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)
- Een fijne werkplek met uitstekende faciliteiten, o.a. dagelijks een heerlijke lunch op kantoor
- Ambitieuze, professionele, gezellige en hardwerkende collega’s
- Laptop van de zaak en beschikking over de beste hardware
- Moderne pensioenregeling
- Doorgroeimogelijkheden binnen een informele, dynamische omgeving.
Reageer bij interesse snel via deze vacature. We komen graag met je in contact. Ook bij twijfel nodigen wij jou uit te reageren. Op basis van jouw wensen en competenties kijken we graag samen met jou wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Liever eerst telefonisch contact? Bel Jolanda (HR) via 088 - 2400 180.
Solliciteer nu
Onze procedure
Bij LogicTrade houden we het graag persoonlijk en duidelijk. We reageren snel op je sollicitatie en zorgen dat je weet waar je aan toe bent. Ons doel? Een soepel en prettig proces waarin we elkaar goed leren kennen.
1. Reactie op jouw sollicitatie
Wij nemen snel telefonisch of per mail contact op; je hoort uiterlijk binnen twee weken van ons.
2. Jouw eerste gesprek
Dit is met HR en een collega van de afdeling. Gewoon een goed gesprek om te ontdekken of het klikt.
3. Het tweede gesprek
Je spreekt met je toekomstige leidinggevende over de functie en hoe jouw ervaring daarbij aansluit
4. Passend aanbod
Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt een passend aanbod. We hopen je snel te verwelkomen bij LogicTrade!
.png?width=548&height=120&name=LT-logoBlauw%20(1).png)
.png?width=676&height=148&name=LT-logoBlauw%20(1).png)